A Marketing Gyémántdíjat Bánhidi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója adta át Jóljárt Ildikó marketingvezetőnek. Az elismerés a cég 2024-es marketingkampányaiért és azok sikeres megvalósításáért járt. A Piramis Építőház Kft. 2024-es kampányai nemcsak figyelemre méltóak voltak, hanem 4 különböző kategóriában is gyémánt díjat nyertek.
A „Helyzetbe hozzuk az építőipari szakmát - Kivitelezői Támogatói Program” című pályázat a B2B kategóriában, míg a „Komplex szolgáltatás a családi házak energetikai megújításáért - Otthonfelújítási program” három díjat is nyert: Új szolgáltatás bevezetése, Tartalommarketing és Direkt marketing megoldások kategóriákban.
„A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben hozta létre a Marketing Diamond Awards-ot azzal a céllal, hogy elismerje és népszerűsítse a kisebb költségvetésű, de sikeres és hatékony marketingmegoldásokat. A díj célja, hogy hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez és bemutassa a marketingkommunikációs szakma legjobb eredményeit. „
A pályázatok elbírálása objektív mérőszámok alapján történik, amely szigorú szabályrendszert követ és amelyet neves ügynökségi szakemberek végeznek el.
Csapatunk egyedi és kimagasló marketing szakmai eredményeket ért el 2024-ben. Az építőipar egyik meghatározó kereskedelmi szereplőjeként 2022 óta már hét Gyémántdíj büszke tulajdonosai vagyunk.
Ezek az eredmények egyértelműen mutatják, hogy a szektor folyamatosan innováló szereplői vagyunk, ez a fejlődésünk és a piacon való sikeres és hosszú távú működésünk alapja.