Az Év Építőipari Marketing Kampánya Díjat nyerte az Újház Piramis Építőház Kft.

Piramisepitohaz.hu /2024
.
12
.
12
.

2024-ben először került megrendezésre az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Médiatagozatának díjátadója, amely az építőipar marketingkommunikációs szakembereinek és projektjeinek kimagasló teljesítményét ismeri el. Az esemény célja, hogy az építőipar társadalmi megítélését és az ágazaton belüli kommunikációs tevékenységek szerepét tovább erősítse.

A „Marketingkommunikáció nélkül a vállalatok elengedik annak a lehetőségét, hogy saját maguk formálják a róluk kialakuló képet” – mondta Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának vezetője.

Az „Év Építőipari Marketing Kampánya Díjat” idén az Újház Piramis Építőház Kft. kapta meg, amely a 2024-es Otthonfelújítási Program kommunikációját és annak teljes körű ügyintézési megoldásait népszerűsítette. A kampány az államilag támogatott otthonfelújítási program keretében a családi házak energetikai megújítására fókuszált.

A zsűri kiemelte az Újház Piramis Építőház kimagasló szakmai hozzáértését és stratégiai szemléletét, amely nemcsak az ügyfelek hatékony tájékoztatását biztosította, hanem példát is mutatott az építőipari marketingkommunikáció jövőbeni irányaira.

Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának alapító elnöke szerint: „Érezhetően van igény a kiváló építőipari marketingkommunikációra, és ennek kiemelkedő képviselőit el kell ismerni. Ezek a díjak nemcsak kézzelfoghatóvá teszik ezt az elismerést, hanem a marketinges szakma és az építőipar többi szereplője számára is példát mutatnak.”

Mitől különleges az Újház kampánya?

A kampány során a Piramis Építőház nemcsak a pályázati ügyintézésben, hanem a kivitelezéshez szükséges szakemberek és építőanyagok biztosításában is teljes körű támogatást nyújtott. Az ügyfelek számára egyszerűbbé és elérhetőbbé tette az otthonfelújítás folyamatát, ezzel hozzájárulva az energetikai korszerűsítések sikeréhez.

Koji László, az ÉVOSZ elnöke a díjátadón hangsúlyozta: „Az Újház Piramis Építőház Kft. nemcsak kiváló szakmai munkát végzett, hanem hozzájárult az építőipari kommunikáció fejlődéséhez is. Az ügyfeleiknek nyújtott támogatásuk igazán példamutató.”

Az Újház Piramis Építőház Kft. sikere nemcsak az ügyfeleik elégedettségét tükrözi, hanem azt is bizonyítja, hogy az építőiparban is helye van az innovatív, társadalmilag felelős marketingmegoldásoknak. A cég elkötelezettsége és kreatív szemlélete a jövőben is iránymutató lehet az ágazat számára.

Büszkeséggel és hálával köszönik meg minden munkatársuknak a kampányhoz nyújtott hozzájárulást, hiszen ez a siker a közös munkának köszönhető.

No items found.

Talán ez is érdekelhet

Az Év Építőipari Marketing Kampánya Díjat nyerte az Újház Piramis Építőház Kft.

Hangolódj luxus pihenésre az SW Térkövekkel!

Az Otthon Horizontja Kampány

Mesefigurák a Gödi Kastély Óvoda falán: egy anyuka szívből jövő ajándéka

Laufen: fürdőszoba-megoldások a pénztárcabaráttól a felső kategóriáig

Atlas Concorde burkolatok: stílus a legjobbaktól