Szeretjük az új és előremutató fejlesztéseket, mellyel sokszor fogsz találkozni a Google keresőben, úgy mint Bizalmi index, röviden BIX. Te is elsősorban a véleményeket olvasod el, mielőtt fontos döntést hozol. A BIX pontosan abban segít, hogy hiteles, ellenőrzött vásárlói véleményeket találj. Azonban a BIX nem csak vásárlói véleményeket gyűjt, hanem azt az értéket is megmutatja, hogy egy adott vállalkozás a visszajelzések alapján 10-es skálán hol szerepel.
A Piramis Építőház Kft. az év első felében azért csatlakozott a bizalmi körhöz, hogy ügyfeleink a Google és Facebook vélemények mellett egy új fórumon is elmondhassák véleményüket szolgáltatásunkról. Ez időszak alatt a vélemények összesítésének eredményeképp alatt 10-es skálán 8,87-re értékelték a céget.
Hatalmas megtiszteltetés ért, amikor a BIX-ben gyűjtött többszáz vásárlói vélemény alapján a Piramis Építőház Kft. bekerült a 2019 Legjobb ügyfélélmény kategória díjazottjainak körébe. Mindezt megkoronázva 2019.november 26-án, a Bizalom gálán pedig olyan szeretett és megbízható márkákat megelőzve vehette át az első díjat, mint a Cserpes Sajtműhely vagy a The Body Shop.
„Ez a díj nem mindennapi az elismerés és visszaigazolás az egyik legfontosabb vállalati alapértékünkről az ügyfélközpontúságunkról, amely megmutatja, mit gondolnak rólunk a partnereink. Ezt a megtiszteltetést elsősorban annak sok munkatársamnak köszönöm, akik nap mint nap szívvel lélekkel azért fáradoznak, hogy értéket teremtsenek, és ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek. A színpadon állva köszönő beszédemben azt mondtam: ha most tehetném, egyszerre magamhoz ölelném őket, mert ez elsősorban a munkatársaim sikere!”
– nyilatkozta a cég ügyvezetője, Juhász Attila
A BIX Legjobb ügyfélélmény 2019 I. díja arra kötelezi a céget bennünket, hogy továbbra is kikérje ügyfeleinek véleményét, különös figyelemmel a kritikákra, amelyből tovább fejlődhetnek.
Céljuk olyan építőanyag forgalmazóvá válni, ahol az ügyfelek elvárásait ne csak teljesítsék, hanem túl is szárnyalják.