reklamáció bejelentés

Hitvallásunk szerint az egyik legfőbb vállalati értékünk a fejlődés, aminek a biztosítása kiemelt célunk. Ha valamelyik termékünk vagy szolgáltatásunk mégsem úgy jut el a vásárlónkhoz, Hozzád, ahogy azt elvárjuk magunktól, mindent megteszünk, hogy megoldást találjunk az ilyen helyzetekre is.
Segítségre vagy tanácsra van szükséged, vagy csak nem vagy biztos benne, hogy milyen megoldásokat tudunk ajánlani a termékeink és szolgáltatásaink kapcsán?

Kérj segítséget ügyfélszolgálatunktól! Bejelentésedet követő 48 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot.‌
Ha észrevételed van, bátran keresd Bánfy Mercédesz kolléganőnket!
Ő segíteni fog abban, hogy a legjobb megoldást adhassuk számodra.

Bánfy

Mercédesz

reklamációkezelő koordinátor

Kapcsolati adatok
Reklamáció részletei
[Maximális fájlméret: 10MB]

[Maximális fájlméret: 10MB]

[Maximális fájlméret: 10MB]
[A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük töltse fel a szállítólevélről készült fotót]

Tájékoztatjuk, hogy az adatkezelés az Ön személyes hozzájárulásán alapul. Köteles a személyes adatokat megadni, ha választ szeretne kapni tőlünk. Az adatszolgáltatás elmaradása azzal a következménnyel jár, hogy a kért választ nem tudjuk elküldeni Önnek. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. Köszönjük, hogy pontosan megadja elérhetőségeit, és ha kérdéseink lennének, könnyen elérhetjük.